Wednesday, September 23, 2015

Ihana iltapäivä punavuoressa

Tein ihanan kävelykierroksen ystäväni kanssa tänään ja päädyimme iki-ihanaan Mokoon.
Tuntuu että siellä paistaa aina aurinko. Ehkä se johtuu ihanista väreistä sekä iloisesta henkilökunnasta. Minulle tulee siellä aina kiva fiilis. Sinne voi ottaa kirjan mukaan, juoda kahvia ja nauttia kivoista jutuista joita näkee ympärillä ja inspiroitua siitä kaikesta.

Itse löysin ihanan inspiraation väreihin sieltä.
Täydellisen harmaanliila samettinen tyynyliina suorastaan kutsui minua!
Oma ihanuutensa olivat pellavaiset tekstiilit.. Oi miten mä haluaisin nää kaikki!!

Viileä harmaanliila sametti yhdistettynä robustimpaan harmahtavaan pellavaan oli yllättävä ja kaunis yhdistelmä kun kävelin tyyny kainalossa pitkin Mokoa etsimässä kivaa kokonaisuutta!

Eikö ole täydellinen värikombo! 

Luonnonmateriaaleissa on jotain herkkää ja kaunista.

Nämä pellavaunelmat olivat uskomattoman pehmeitä, näissä olisi ihana nukkua kesät ja talvet.

hah haa.. luin hiukan myöhemmin oman postaukseni ja totesin että aivan IHANA päivä on mulla kyllä ollut kun niin hirveän ihanan monta kertaa olen onnistunut tuon ihana sanan laittamaan samaan postiin.. hahah kertakaikkisen ihanaa. Anteeksi, koettakaahan kestää.


No comments:

Post a Comment